Mys i soffan!

Eftersom det spöregnar ute, och faktiskt blev riktigt kallt och jag blev även förbaskat trött. Så slängde jag mig i soffan förut, och läse min bok (Mitt vågräta liv) ,sedan somnade jag! Och det var förbaskat skönt faktiskt..




En förbaskat trött och nyvaken Sara!



Blev tvungen att gå upp, eftersom det kom 3 polare till Sebbe hit. Dags för fotboll idag nivet.. Eller, visste ni inte? Gjorde itne jag heller, vet inte ens vilken match dom kollar på. Jisses vad insatt jag är i min sambos liv.. Haha. Känner mig fruktansvärt dålig just nu. Men har ni det så också kanske?





Näe, nu får nog Rasha komma hit. Jag har dööö tråkigt. Men först, en promenad med den underbaraste som finns. Och nej, inte Sebbe. Santos såklart ;P


Kommentarer
Postat av: lina

hahaha va roligt det såg ut när de satt isöffan=)



kram ses sanrt=)

2009-08-30 » 10:09:35 URL: http://liiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0