Hej hopp..


Denna dagen har varit alldeles tokig. men sådanna dagar finns det ju också som sagt.

Skulle träffat min Rasha för en fika idag, men mådde inte sådär superduper bra så jag begav mig hem för att kurera mig. Blev däremot så att terese undrade om jag kunde vara hundvakt åt Plexus! Och vem villl inte vara hundvakt åt en söt kille på 13 veckor?

Caroline kikade förbi en sväng så vi tog en liten promenad med Santos och Plexus!
Dock blev ju plexus buren endel, men det var mysigt. dom skötte sig bra tillsammans. santos sade till plexus endel när han blev jobbig och försökte rida på honom. Men, det är ju inte mer än rätt att han säger ifrån..

vi var även inne en sväng, och santos brydde sig ngenting om att plexus var med, han lät honom till och med ta lite mat.. vilket är helt otroligt, då han brukar vara väldigt vaktig hemma och var mycket arg på kieron då han var här.

Så det vart superskönt att han var coollugn!


Söt caroline och Plexus! HAN ÄR BEDÅRANDE!

Kommentarer
Postat av: Mia

Skicka hit den där söta voven, förresten skicka hit er också ;-) lovar att inte gosa ihjäl dem (första timmen i alla fall)! Hoppas allt är toppen efter träffar o allt o att det är lugnt o skönt hemma! Kramis!

2009-08-17 » 22:47:37 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0