Fredagsmys!


Pepparbiff (blodig ) med sockerärtor, paprika, mini morötter och lite jordnötter.
GULD!


Sebbes mat.
Pepparbiff, klyftpotatis och bea sås!  Liite fetare kanske !




Innan vi lagade maten så var mamma och Janne här.
Jag har nämligen sålt min bil! Så nu ska jag betala av lånet på den..
Himla skönt, men på ett sätt saknar jag faktiskt redan pärlan..

Här är sista bilden..
( men eftersom det är mamma som köpt den kommer jag nog få köra den ibland ändå!)


Den silvriga pärlan! Så bra bil! Ledsen i lilla ögat. Men glad ändå, för nu blev plånboken lite tjockare ;P

Kommentarer
Postat av: Annika

Vet hur de känns, inte alls kul att sälja sin bil. Men som du skriver så blir det ju mer pengar över. Kram Annika

2009-08-17 » 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0