En vanlig torsdag..

.. eller?
Njaae, den börjaade ju sådär topppenbra! Kanske inte, fick världens migrän. men jag kunde ta mig t jobbet lite senare bara, så det kändes helt okej!

På lunchen på jobbet träffade jag först på en gammal jobbarkompis&kompis (såklart) Andreas. Superkul att träffa honom. Märker att jag verkligen saknar Grappa tiden. Det var underbart. sicket team vi var alla där. Superduper stämning, alltid roligt. ett + var såklart att köket låg en trappa upp, och restaurangen främst nere, så det blev ju en hel del spring i trappen. Och man var allt vältränad då. GUD VAD JAG SAKNAR GRAPPA TIDEN. Helt sjukt. Får sånna känslor ibland. Och det var något alldeles speciellt att jobba där..

Jaja, nog tjatat om det.
JAG KÖPTE SKORNA IDAG! WIHOOOO. Och jaa, jag är faktiskt lyckligare! Dom gör susen, och jag bara gillar dom massor. Jippie!


Nu är jag helt döslut, skall nu borsta tänderna, sedan blir det att slänga sig i sängen med en bra bok.
Läser numera Mitt vågräta liv. Jaaa den handlar precis om vad det låter som. Men det gör inget. Den är hittills bra! ;)


Pussipuss på er allesammans, och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

va roligt att du köpte skorna:)

2009-08-28 » 10:10:51 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0