En bra dag!

Detta har varit en bra dag, hittills iaf!
Har fått endel ärenden uträttade idag, både bra och dåliga! Har bokat tid hos veterinären bla.

Väl hemma efter jobbet blev det promenad med prinsen. Sedan tvättade vi lite kläder, satte igång diskmaskinen, och lagade mat.

Idag blev det Gnocchi. ( stavas så tror jag iaf ) Gjorde likvärdigt gårdagen, med grön pesto och solrosfrön. Orkade inte användra huvudet något mer..

Därefter dammade jag och dammsög hela lägenheten och stadade av toaletten och vattnade alla blommorna!
Har fått lite finna tipps från en toppen tjej Hanna. Så nu vet jag hur jag ska få min murgröna att må liiite bättre. Och det är ju en fantastisk växt. har sin charm! Blir deffenitivt mer sådanna i mitt hem. man kan göra sååå mycket roligt.

Jag tycker iaf att ni ska ta en ordentlig titt på Hanna blogg. Därifrån får jag mycket inspiration.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0