Dvärgpinscher lek på fältet!

Nyss hemkommen från en timmas lek ute på skjutfältet!
Tog med mig Santos, Plexus & Terese + Jonathan. Så tokhundarna fick leka lite. Dom sprang runt som dårar, plexus är ju bara 3 månader så det vart en massa lek. Santos busade väldigt fint och redigt med honom.

Vi gick runt på crossbanan också, så dom fick springa upp och ned för kullar och i dungar. Skönt väder hade vi också! Strålande solsken!

Men Santos vart lite tokig, han blev helt besatt av en sten. Så vi bestämmde oss för att gå ändå, och strunta i att Santos var fullt upptagen, så han faktiskt fick leta efter oss! men efter ett bra tag och en bra bit bort, började jag undra vart han höll hus! Och jojomen, han var på samma ställe som vi lämnade honom på! Vi såg honom på bra avstånd.

Och när han kom tillbaka hade han spindelväv i hela ansiktet! han såg för skön ut!

Nu är vi hemma, och han ligger lugnt i sängen och tuggar på ett ben!

Nu när jag tänker efter så har vi faktiskt hunnit med en hel del idag, promenad på berget och lite Dp lek på fältet. Kan en söndag bli mycket bättre?

 


Kommentarer
Postat av: rashi!

du är så fin gumman! jag skickar bildenra till dig bums :)

2009-08-30 » 18:01:33
Postat av: Mia

Vilken härlig söndag! Dp-lek är toppenkul att bevittna verkligen!



Berättar mer snart, jag lovar ;-)

2009-08-31 » 10:13:43 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0