Det är inte okej!

hajjemän, vi drog iväg på kvällen för att äta ytterliggare lite mat. Men, det var väldigt mycket fulla småbarn, så det var nästan obehagligt. Hur kan man låta sina småbarn springa på stan helt själva? jag menar, när mina kommand ebarn blir så stora (små) nääe, jag låter dom då inte gå runt på stan själva i en MASSA smink, liiiite kläder & med alkohol i kroppen! Det är inte okej! Vad har hänt med samhället egentligen?

anyway, här kommer lite pics från igår! SÅKLART!


Lilla jag!


Vi blev chockade när första bilden vi tog blev bra! WHAT?! ♥
'
Jepp, vi äääär så cooola!

Träffade min lillebror Johan idag! Vi satt faktiskt och tog en fika på Prinsess och spanade på folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0