Dåligt med updatering..

Har varit dålig med updateringar här i bloggen, pga sjukdom!

Så jag tar det nu, VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG. ( mycket bilder )

På söndagen träffade jag underbara Johanna. Vi tog en fika på rådhuset och snackade massa allmän skit. Vi ses inte så ofta längre eftersom hon numera bor i Senungsund. Men alltid lika roligt när hon kommer hem!

På kvällen träffade jag Caroline, vi åkte ut till stallet för en liten ridtur.. Och jag kan lova att det var länge sedan jag red, kom knappt i mina ridbyxor. Men hjälmen satt där den skulle iaf ! Har tydligen inte blivit så mycket smartare på senaste tiden! (?)

Red barbacka, och jag fick rida MY. Henne har jag kännt i 13 år tror jag bestämmt det är! Och hon har alltid varit Carolines häst. Och min gamla hästs gamla flamma!





Let´s twist again, like we did last summer ! OOOOOOH, lets twist again.



Ojojoj, säger jag bara. Att fasiken vad jobbit det är att rida. För er som inte tror att ridning är jobbigt. PROVA! För helvete, jag vart helt slut efter typ 10 minuter. Men det var lika underbart som jag mindes! SAKNAR det otroligt mycket. Önskar tiden fanns! Kanske kan gå någon gång i framtiden, vem vet! En önskan iaf..



Måndag, skulle blivit jobb, låg dock hemma med världens huvudvärk. Något fruktansvärt vad ont jag hade. Men, det var bara att sova.. och sova.. och sova! Verkligen försöka få bort huvudvärken..

Även Tisdagen tillbringades i sängen...

På Onsdagen var jag i form igen, jobbade på dagen och därefter cyklade jag hem
Åkte till Karstorp med Prinsen och Caroline, gick ett varv runt så vovvsingen fick kissa av sig ordentligt. Sen tog vi ett varv med löpning. Och det kändes att det var länge sedan. Men gud så skönt det var efteråt.

Vi åkte hem, och drack lite kaffe och pratade lite skit som bara jag & Caroline kan!



Idag jobbade jag kväll, så morgonen började med en powerwalk på 1 timma, därefter gymmet och pressa 1 timma! Underbart skönt, dock kom jag hem alldeles svimmfärdig. Jag hade dock inte ätit sedan klockan 16.00 dagen innan! Så ni kan tro att jag var helt väck. Knappt druckit något förutom kaffe. INTE RUTINERAT!
Aldrig mer gymmet utan energi! Det kan jag lova iaf.




På tal om ingenting efentligen, men måste såklart visa en bild på duktiga hund, han vet då verkligen vems mat som är vems. iaf när det gäller matte.

Jag kan alltså ställa en tallrik med mat varsomhelst.
Och i detta fall, på divanen på soffan. Potatisgratäng! Och ni kan tro att han gillade doften!

Kolla här..


Spanar in, men vet att jag inte får.. ( jag kan lämna rummet om jag vill )


Så jag lägger mig istället.. ( jag tycker att jag fångade bilden riktigt bra där faktiskt , vad tycker ni? Mitt i gäspen! )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0