Berget + matlagning

Nu kom jag precis hem efter att ha varit på berget med svärmor och sebbes syster Jessica. ( vad blir hon, ? )
Var ute med hundarna, dom sprang omkring som tokar, superroligt att dom kom överrens alla tre. Vart bara lite lite morr i bilen när jag satte mig hos dom. Lite vaktning där. Men sen vart det ingenting när vi kom ut :) vad verkligen så skönt!

Just nu lagar jag lite mat.
recept:

  • Gnocchi för 2 personer
  • Rödlök + solrosfrön fräser jag
  • Vitlöks cremefraish ( stavning? )
  • Köttbullar till sebbe

    Enkelt och superdupergott! Vanligtvis brukar vi ha kyckling till, men nu skulle det bli en snabb lagning så han fick få köttbullar, de duger nog åt herrn! Annars kan han ju faktiskt laga sin egna mat. Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Jenny

vad är Gnocchi för nåt?

2009-08-31 » 12:57:03 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0