Stolt.

Jo men juste, jag glömde ju berätta för er.
JAG VAR UTE OCH SPRANG IGÅR. En rejäl runda, och jag orkade faktiskt springa längre än vad jag trodde.
För er som känner till Skövde så sprang jag Olssonrundan + förbi Arla, bort mot Maxi och Coop, förbi Djurmagasinet och vidare mot Ica Norrmalm. Jag sprang hela vägen, men jag såg nog mest ut som en RÖD TOMAT som sprang runt där i stan!
Men jag är stolt, jag klarade hela rundan! Kan säga att jag idag faktiskt har ont i benen, och det är en UNDERBAR känsla!
Så sätt igång nu allesammans, börja spring. Det är faktiskt en underbar känsla när man väl är klar. Dra på med bra musik så hör du inte heller när du börjar bli trött!
KÄMPA PÅ!


Kommentarer
Postat av: Mia

Duktigt jobbat!!!



Nä, ingen bild, men hon klippte luggen lite sned och inte helt jämn, samt klippte av håret så det blev volym upptill och längd neråt, ser schysst ut från alla håll!!

2009-04-01 » 12:02:56 URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: jenny

bra jobbat! :)

2009-04-01 » 15:17:25 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0