Onsdag kväll!

Igår kväll efter jobbet tog jag med min Prinsen till Skultorp. Skulle hälsa på syster Anna och Shino. Så det blev endel lek och en massa bus. Lekte med lite boll meddans jag och syster snackade lite skit!

Därefter åkte jag hem till mamma, var en evighet sen jag träffade henne. Kan faktiskt inte minnas när vi senast sågs. (?) Så vi drack lite kaffe och Santos vilade lite. Han var trött efter bus med Shino.

Efter besöket hos mamma åkte jag vidare till sebbes match. Kikade där enstund, pratade med Annelie och Chrille. Sen blev det så förbaskat kallt så vi åkte hem.


Blev en lugn kväll, framför Grey´s Anatomy. Ruskigt bra avsnitt igår tycker jag!
ÄLSKAR det programmet.

Brukar ni titta på det?




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Titta in hos mig och tävla om en praktisk resväska. Trevlig valborg!

2009-04-30 » 14:12:34 URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0