Köpmani.


Åh, jag kommer få en fet lön denna månaden! HÄRLIGT!
Och på Lördag skall jag till frisören, läääängtar. Skall bli så förbaskat skönt och roligt!

Och jag har fått sånt köpmani, jag vill handla en massa fina kläder.
Både träningskläder och vanliga vårkläder. Har hittat en massa,massa,massa fina linnen! Så jag ska nog beställa hem dom. Lite sprotiga och även en massa Söta. Jag är nog en riktigt blandning tror jag!

Kan inte hjälpa det, jag kan inte bestämma mig!
Jag kommer nog alltid vara lite sådär tokig!


oooh vad jag vill handla kläder, massa massa kläder!
Sen vill jag handla en massa saker till lägenheten också, massa vitt, vitt, vitt, vitt. Massa fina grööööna, växter och väggord! Skall fixa iornding hemma. Skall verkligen det! Så man kan trivad därhemma!


en dag närmare helg, något roligt inplanerat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag vill med shoppa massa massa. :)

Vart har du hittat massa linnen???

Kram

2009-04-23 » 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0