Jiippiie!

Då var man på jobbet idag igen, känns faktiskt rätt så skönt. Man blir ju rastlös av att bara få vara hemma.

Åh, vet ni vad jag har glömt att berätta? Jag fick min nummerlapp till VÅRRUSET! Så nu känns det verkligen som att det är på allvar. SÅÅÅÅ KUL!

Har ju inte sprungit så mycket i helgen, har ju varit dålig och hostar och har ont i halsen fortfarande. Så det blir en lånpromenad med Santos istället. Det är mysigt det också. Då kan vi träna en massa. KONTAKT.
Vi tränar även endel att gå lös, eller han går med kopplet löst bakom sig, och så traskar han på fin "gå här" ( det är i närheten av mig, men ändå inte fot, hänger ni med på vad jag menar ? ) Så det går bättre och bättre. Tur att man har godis med sig ifall ifall. Hihi..


Kommentarer
Postat av: lina

va kul =)

2009-04-28 » 10:40:25
Postat av: Mia

Superduktigt jobbat!! Visst är det skoj när det funkar det man hittar på med sin vovsing!

2009-04-28 » 13:28:46 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0