Hur har träningen gått?


Jo, den har gått riktigt bra! Jag har kommit igång rätt okej faktiskt.
 
När vi var på kusten blev det en hel del promenader, vi gick massor i falkenberg och varberg. Men självklart glömde jag pedometern hemma, så kan inte säga hur mycket vi gick.

Så i måndags var jag ute på långpromenad med Rasha och Santos, 1,2 mil gick vi den dagen!
Sååå skönt med långt promenader med trevligt sällskap! Måste ske oftare Rasha.


Igår tog jag med mig hunden ut direkt efter jobbet, blev att vi gick ca 3 km, sedan började vi springa, och totalt blev rundan 9,7 km. Men efter halva vägen så mötte jag Sebbe i bilen så han tog med sig Santos för lite grill hos hans föräldrar. Och jag sprang vidare. Kan säga att jag sprang på vilja det sista.

DEN RÖDA TOMATEN HAR GJORT DET IGEN!



Idag blir det en långpromenad med Santos.
Någon som vill hänga med?


Kommentarer
Postat av: rasha

du är sååå otrligt bra min sockertopp!!!!!! jag vill gå oftare med dig. mer fart och mer powerwalk än sist ;)

2009-04-17 » 10:55:04
Postat av: lina

va du e redig=) önska jag vore så motiverad=/ kramis

2009-04-17 » 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0