Hur gick det nudå?

Nääe, jag lyckades inte komma upp i morse. Jag ställde nog om klockan 4 gånger. FY PÅ MIG!
Jag lyckas verkligen inte. Jag är så förbaskat trött. Måste bli ändring på det nu, kan ju inte sova bort livet.

Imorgon, såfort Sebbes klocka ringer, då ska jag flyga upp ur sängen och sätta på kaffe. Det kanske kan gå.
Visst, kaffe är verkligen inte nyttigt för kroppen, men det kan ju vara ett sätt att lyckas komma upp ur sängen iaf! Och jag brukar vara ganska pigg när sebbe går upp på morgonen, men ändå är man dum och ligger kvar i den varma goa sängen!
Nääe, nu ska det bli ändring.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jag var helt säker på att du varit uppe med tuppen ;-) (vet att jag själv inte skulle längre, när jag var "ung" så funkade det bättre). Kaffe är bra som igångsättare!

2009-04-15 » 12:19:41 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0