helgen.


Hur har eran helg varit?

Min kunde väl ha varit bättre, iaf kvällarna! Men det har gått fint. Igår var jag ju hos frisören! Skönt det känns att äntlign ha blivit av med löshåret, då kan man ju SNUTTA i håret utan att fastna med fingrarna! Haha.

Sen efter frisören så var jag, Rasha och Gabriella på stan. tog med Santos på en fika på Rådhuscafét. Riktigt mysigt och det var såååå varmt ute igår! Underbart.

Därefter gick vi vidare till maxi, handlade lite käk för grillningen!
Hem, fixade oss, och cyklade därefter iväg till Frygiigatan för lite grill och vin! Mysigt. Grannen spelade massa mysig svensk musik. Som hördes över till Familjen Hellbergs trädgård. Det är livet.

Nu ska jag strax iväg till stan med Rasha, därefter skall jag till maxi och handla, skall bjuda hem pappa och monika på middag ikväll. Brorsan kommer också.
Och så ska jag på sista kurstillfället och utvärdera!

Hur skall ni tillbringa kvällen?


Kommentarer
Postat av: lina

nyfiken på håret=P pöss

2009-04-26 » 13:05:19 URL: http://liiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0