helgen, + måndag

Helgen har varit fin, fredagen blev lite vin på balkongen, lite ljus och underbart sällskap.
Tack för den kvällen tjejer!

Lördagen, jaa vad gjorde jag. Gick ut på träningsrunda med Santos, han skötte sig ypperliggt! Därefter vandrade vi in till stan jag och Malin, vi skulle träffa Rasha för lite shopping.
Strosade runt i alla butiker och hade trevligt. Slutade med att vi drog hem och satte oss på min balkong och solade! SKÖNT med värme! - ÄNTLIGEN!

Lördagkvällen tillbringades tillsammans med min sambo och hans mor och syster. Vi blev ditbjudna på middag! dundergott kan jag lova.
Därefter spelade vi några omgångar av BUZZ, någon som spelat det? Superroligt kan jag lova iaf!

Sedan drog jag och älsk hem, tittade på en sällskapsresan film. Mysigt.

Söndagen, tog en promenad, åkte till Maxi, mådde sådär bra denhär dagen, huvudvärk och snurrig. Träffade Malin en stund för ytterliggare lite Shopping. Sen mådde jag piss och fick åka hem.
resten av dagen tillbringades i soffan. Blev Wipeout och Van veteren.

Måndagen morgon- katrastrof, magontet och huvudvärken är tillbaka. Tycks itne vilja försvinna. Men svärmor kom hit med en hel radda mediciner, alltid bra att ha henne. Hon har allt hemma!

Suttit lite på balkongen och nu ska jag snart ta mig ut med Santos, har än så länge bara varit ute en gång idag, känner mig rätt så elak. Usch fyy på mig. Men kan iaf säga att vi tränat med klickern på balkongen! Det gillar han.

Kommentarer
Postat av: lina

saknar dig här ju...

2009-04-06 » 15:00:41
Postat av: jenny

låter inte bra, krya på dig! jo buzz är kul att spela:) PUSSS

2009-04-06 » 16:42:56 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0