Glömde ju berätta!

I lördags träffade jag min pappa på Ica kvantum. Så vi stod och tjötade lite skit och gick och handlade ihop!
Och han gjorde en sååå gullig sak. När jag stod i kassan, framför pappsen, så drog jag ica kortet, och sedan kikade vad det skulle kosta, betalade kontant denna gången faktiskt. Och då kastar sig pappa fram och drar sitt kort och säger.
 -Jag tar det! ( med ett stort leende på läpparna )
-
Men pappa vad söt du är! =)
-Det är ju roligt att överraska ibland! ( fortfarande leende )
- TAAAAACK, gud vad glad jag blir. Taaack!
KRAAMAR!

Sånna saker uppskattar man riktigt mycket, sånt är roligt. Och jag var på bra humör heeela dagen sen!

Kände jag var tvungen att dela med mig av det goda lite!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sånna små saker får en att uppskatta sina föräldrar ännu mer:)

2009-04-20 » 15:27:11 URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Meen sååå gulligt, sånt gör en glad! Vilken go pappis!! Förstår att du var glad resten av dagen!

2009-04-20 » 21:26:16 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0