fett


Vi har diskuterat fram och tillbaka här på jobbet om lite dieter, eller rättare sagt igår.

så nu ska jag prova någon ny form av "diet", att äta mycket fett.
hur tror ni det funkar? Har ju hört att "fett löser fett". och det är ju faktiskt kolhydraterna man ska akta sig för. OCH, äter man mat, som är rik på fett, jaaa då blir man ju faktiskt mätt snabbare, och behöver då äta mindre portioner.

Så jag sak sätta igång med det lite smått, visst jag kommer inte bortse från pasta, helt. Ännu! men det kommer. Och i vissa fall framöver så kommer jag garanterat unna mig pasta ( bara för att jag älskar det )

Någon som provat liknande diet eller någon annan som ni har att rekomendera?
Jag vill ju leva ett hälosamt liv, och det är därför jag gör på detta viset.

Grönsaker is the shit!


Kommentarer
Postat av: Eve

sara lilla gumman :) det du nu ska äta är GI-metoden ;) Ta inte ut förmycket i förskott för den funkar inte på alla :/ som med allt annat!

Puss och kram

2009-04-01 » 21:28:06 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0