ännu en storstädning.

Som ni alla vet så brukar jag städa ganska mycket, har blivit pedant av mig! Men idag var det inte meningen att jag skulle städa. Det mest bara blev så, och jag dammsugen ungefär 2-3 gånger i veckan. OCH ÄNDÅ, så blev jag äcklad!
Runt alla lister i hela lägenheten drog jag med trasan, och fy fan säger jag bara! Till och med Sebbe tyckte det var vidirigt. Såå det har jag roat mig med hela morgonen. STORSTÄDNING AV LISTER OCH DUSCH. Passade på att ta duschen och badrummet när jag ändå var igång. Och fyy! Bakom tvättmaskinen, usch! Och jag som VERKLIGEN STÄDAR!

Så nu mina kära vänner. SÄTT FART OCH VÅR STÄDA ORDENTLIGT! För man vet nog egentligen inte hur äckligt det kan bli. SÅ FORT lixom, jag städade ju nyss! (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0